niedziela, 27 maja 2012

Z serii ogłoszeń parafialnych.

Jak można zauważyć, ostatnio blog jakby trochę stanął w miejscu. Pomijając już moje przewlekłe lenistwo, przyczyną tego również jest to, że przez ostatnie cztery tygodnie byłam na tortur... na praktykach, a teraz po powrocie do szkoły, zwaliło mi się na głowę wszystko, co sobie przed tortur... praktykami olałam+ bieżący materiał. Nie dość, że wcześniej praktycznie nie miałam czasu, by cokolwiek oglądać, to teraz mam go jeszcze mniej. Przez co nawet nie mogę pokończyć oglądania dram, które zaczęłam dawno, dawno temu, a tu już się nowe zbierają.... Taki stan spowolnienia jakiegokolwiek ruchu na blogu potrwa pewnie do wystawienia ocen, czyli gdzieś do 22 czerwca, bo muszę się ogarnąć trochę, żeby moje oceny na koniec były chociaż trochę przyzwoite, ale postaram się w miarę możliwości coś dodawać w międzyczasie. Będę się starała również odwiedzać wasze blogi i je czytać oraz komentować, jednak pewnie z małym opóźnieniem. I korzystając z dzisiejszej chwili wolnego czasu, opanowałam trochę chaos, jaki ostatnio zapanował w zakładkach. Od teraz recenzji możecie szukać pod hasłem "Kino", zaś resztę w "Wszystko inne"- gdzie poukładałam wszystko tematycznie.
A na koniec, wszystkich posiadaczy facebooka, zapraszam serdecznie do polubienia oficjalnego konta - będącego źródłem najnowszych informacji na temat bloga.
Pozdrawiam serdecznie.

4 komentarze:

  1. Jeśli chcesz mogę Ci podać kilka kontaktów od osób, które z całą pewnością na An Cafe pojadą. :D Wtedy niedobór towarzystwa już nie będzie stanowił problemu. ^ ^
    ~*~
    Cóż więcej powiedzieć- powodzenia z walką o oceny! :D Na pewno z tego wyjdziesz. :3

    midori-kokoro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedzmy, że mam sytuacje bardzo podobną. Też na bloga rzadko wchodzę, a na komentarze odpisuje raz na miesiąc...

    Ucz się ucz, a dramy nadrobisz w wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że znów zawieszasz bloga. Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz ;p. Ja teraz też muszę zająć się szkołą, bo koniec roku tuż tuż ;p
    Trzymam kciuki i czekam/y na twój powrót ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że zawieszasz bloga bo jest na prawdę fajny :)
    Życzę jak najlepszych ocen na świadectwie ! a tymczasem zajrzyj do mnie :D http://anime-landia.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń