niedziela, 1 kwietnia 2012

Zawieszam bloga.

Postanowiłam na jakiś okres czasu zawiesić bloga. Chyba nie jeden czytelnik zauważył, że ostatnio blog zamarł, recenzje pojawiają się rzadko pomimo moich obietnic, że będą częściej.  I są tylko coraz gorsze.
Na dodatek stanęłam zupełnie w miejscu z pisaniem nowych. Przez szkołę nawet nie mam czasu, żeby cokolwiek oglądać, co się przekłada również na brak materiału do recenzowania. Zresztą już nawet ostatnio wspominałam, że po prostu czuję się zmęczona tym blogiem. Dlatego postanowiłam sobie dać spokój na dłuższy okres czasu, może wrócę gdzieś na wakacje, o ile jeszcze będzie mi się w ogóle chciało.

PRIMA APRILIS!

A tak na poważnie,  to przynajmniej na razie nie mam w planach, by się gdziekolwiek wybierać. Pisanie recenzji jak na razie ma się dobrze [ wypociłam w ostatnim czasie prawie cztery teksty] i będę się starać, by w okres ferii świątecznych pojawiło się ich jak najwięcej. Nowa recenzja powinna się pojawić gdzieś najpewniej w środę.

15 komentarzy:

  1. Kurczę! Niedobra jesteś! Nabrałam się na to! XD
    osz Ty. Normalnie, jak możesz. XD
    ja tu czytam to na poważnie i załamuję ręce, że jeden z najlepszych blogów recenzyjnych pada, a wyskakujesz z Prima Aprilis. XD
    ~*~
    Świetne. XD
    btw. prześliczny szablon, wiosennie, mimo, że za oknem śnieg. ^^'

    huh, nie rób tak więcej, błagam. XD

    shiroi-kokoro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, niedobra strasznie ze mnie osoba. Ale tyle osób mnie dzisiaj wkręciło, że pomyślałam sobie kurka, że ja też muszę kogoś wkręcić. I tak jakoś padło na moich biednych czytelników^^

      Dziękuje bardzo. No u mnie też ostatnio padał śnieg, ale ostatnio na szczęście robi się coraz cieplej;)

      Usuń
  2. Wiedziałam, że to żart. ;) Czekam na recenzję. ;) Tymczasem u mnie nowość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tego dość! Za każdym razem kiedy zapominam jaki dzisiaj mamy dzień - ktoś postanawia sobie ze mnie zażartować i zawsze się nabieram xD Nie ma to jak moja wszechobecna skleroza xD A już zamierzałam pisać piękny monolog opisujący mój smutek i tak dalej. No ale dobrze, że jednak nie muszę tego robić :D Czekam na nową recenzję, proszę o coś ciekawego i nieromantycznego - bo poszukuję czegoś takiego, a nie mam ochoty oglądać czegoś, co zapowiadało się ciekawie, a wyszło... niezbyt ^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak samo jak ja. Ja już dzisiaj miałam mieć apokalipsę już co najmniej dziesięć razy, bo naczytałam się różnych wieści, a to się potem okazuje, że to tylko prima aprilis. Ciągle ktoś mnie nabiera.

      Okej, postaram się w najbliższym czasie dać taką recenzję.

      Usuń
  4. Twoje recenzje i tak są dużo, dużo lepsze niż moje. Widać od razu że masz dryg do pisania. Ja również będę czekać na twój powrót (niczym „Batman powraca” itp.) widowiskowy powrót :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Buu, kolejna strona, na której ktoś sobie zrobił taki żart i ja się nabrałam ;) W takim razie trzymaj się, pozdrawiam^^ (chiara288.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, mnie też nabrali na kilku stronach, a ja ciągle głupia wierzyłam, zapominając jaki jest dzień.

      Usuń
  6. Osz ty!!! O mało, co nie padłam na zawał, wiesz? Ja się tak nie bawię ^__^'. Ja na serio myślałam, że zawieszasz bloga, a jeszcze, jak przeczytałam, że zmęczona jesteś tym blogiem to już w ogóle. Nie ładnie, tak się nie robi xD.
    A tak w ogóle to cieszę się, że recenzje idą ci do przodu, bo są serio świetne (nie, to co moje). Więc czekam na kolejną xD.

    Pozdrawiam ^-^

    P.S: Nie rób już więcej takich psikusów, bo pikawa mi stanie, i co wtedy, ha? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, że jestem niedobra, ale też mnie tyle razy wkręcili, że musiałam na kimś zrobić odwet. A padło akurat na moich biednych czytelników^^

      Haha, no rzeczywiście. Nie chciałabym cię mieć na sumieniexD

      Usuń
  7. Jestem zła, jestem wzburzona, jestem wściekła
    Ale wybaczam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieto czy ty chcesz żebym ja zawału dostała xD Nie ładnie tak żartować^^ Ten gif z Kame dosłownie mnie zwalił z krzesła xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, niedobra jestem:D
      Mnie też, dlatego go sobie tutaj dodałamxD

      Usuń