wtorek, 13 marca 2012

Rurounin Kenshin- zwiastun



Ja od paru dni, żyję jedynie tym zwiastunem i oglądałam go już chyba z milion razy. Jest to wersja live action popularnej serii Rurounin Kenshin, opowiadającej o byłym szermierzu – zabójcy strony rojalistów w czasie bakumatsu; przeciwników Shinsengumi, popierającego siogunat [ cokolwiek to znaczy O.O]. Pewnie gdyby nie to, że główną rolę gra tam Sato Takeru, którego ja uwielbiam od czasów obejrzenia swojej pierwszej dramy, to nawet bym nie rzuciła na to okiem, a tak to śledzę na bieżąco wszystkie newsy dotyczące produkcji. Bo ani anime nie widziałam, ani nie czytałam mangi, nie jestem raczej zwolenniczką serii, gdzie głównie się leją, no ale czego się nie robi, żeby się pogapić na swojego ulubionego aktora^^ Kiedyś nawet próbowałam obejrzeć ten jego debiut telewizyjny, dramę Princess Princess D, ale spasowałam po dwóch odcinkach. Chcę jeszcze uchronić przed wyparowaniem te resztki mózgu, które mi zostały po obejrzeniu innych dennych serii.
Premiera 25.08.2012, ale zanim wyjdą angielskie napisy pewnie jeszcze trochę minie. 

20 komentarzy:

  1. Sato!.... *0* Na pewno z ogromną przyjemnością rzucę na nieg...ekhem na film (:))swoją uwagę. Trochę sobie poczekam, ale warto. Mnie również fabuła zachęciła, bo interesują mnie dawne czasy Japonii ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to tak jak ja. Ja raczej zbytnio nie przepadam za historycznymi filmami, ale czasem zdarzają się i takie, które mi się podobają.

      Usuń
    2. Ważne, że Sato tam jest xD

      Usuń
  2. Ja historyczne rzeczy, bardzo ale to bardzo chętnie. I właśnie mnie natchnęłaś i wiem co będę oglądała w następnej kolejności, tym razem historyczne klimaty :D
    Jak zrecenzujesz ten film , to się zastanowię i może też zaliczę Pana Sato Takeru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że stałam się źródłem twego natchnienia, hahaxD
      Ja generalnie nie przepadam za historycznymi produkcjami, ale jeśli jest jakieś ciekawe podejście do tematu [ albo gra tam jakiś mój ulubieniec], to czemu nie.
      No, to na recenzję pewnie jeszcze będzie trzeba z pół roku poczekać.

      Usuń
  3. Nie lubię dram, ale na film, który ma taki trailer chyba warto rzucić okiem, tym bardziej, że słyszałam, że anime jest godne uwagi (tylko niestety ma ponad 100 odcinków).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja też słyszałam, że anime jest całkiem dobre, ale właśnie długie strasznie, a ja naprawdę ciężko podchodzę do serii, które mają więcej niż 50 odcinków. Przy moim obecnym tempie oglądania, pewnie zajęłoby by mi to z dwa lataxD

      Usuń
  4. Kenshin! Tak, tak, tak!

    U mnie nowość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc gdybym nie obejrzała zwiastuna(u?) to bym nawet nie tknęła, a nawet bym nie pomyślała by tknąć, tę produkcję :3 Bardzo ciekawy trailer (czasami jednak zwiastuny są o wiele lepsze od już całości...). Obejrzę, jeśli nie zapomnę :D Dawno nie oglądałam japońskich dram/filmów także to będzie dobre 'przypomnienie' :3 Sato Takeru jakoś mnie nie zachwycał w innych seriach, ale no rzeczywiście, w filmiku wypadł nieziemsko *w* A co do walk, ja uwielbiam jak się leją <3 Ale wolę takie gatunki oglądać z bratem, jednak on nie znosi azjatyckich produkcji (dupek), więc oglądam z nim 'amerykańskie' T___T No, ale mniejsza o to :D Cieszymy się, że żyjesz <3 Myślę, że takie krótkie newsy są bardzo fajne i na pewno mniej wykańczające niż recenzje, co nie ^_^? Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się parę razy przejechałam na czymś takim, gdzie zwiastun był naprawdę rewelacyjny, a film okazywał się być gniotem. Liczę na to, że w tym wypadku ta teoria się nie sprawdzi.
      Ja akurat Take uwielbiam od czasu obejrzenia Bloody Monday [ moja pierwsza drama] i strasznie boleję nad tym, że jest dobrym aktorem, a gra takie podrzędne role, w nijakich dramach. Mam nadzieję, że na tym filmie w końcu porządnie się wybiję.
      A ja właśnie za takimi filmami niespecjalnie przepadam, a jak się leje krew, to już w ogólexD

      Usuń
  6. Na aktorach znam się jak... no dobra, w ogóle się nie znam ^^" Ale bardzo lubię serie tego typu, a zwiastun tylko podsyca moją ciekawość - jedynym minusem jest odległa data, ale na rzeczy tego typu warto czekać :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko zleci.
      To można szybko nadrobić. Ja jeszcze pół roku temu nie znałam nikogo, a po obejrzeniu paru dram kojarzę bardzo dobrze jakieś 80%, bo tak naprawdę w japońskich dramach ciągle grają te same osoby.

      Usuń
    2. Jak już zacznę ich odróżniać to postaram się zapamiętać kilka osób :D
      Tak na marginesie - prześliczny szablon, taki wiosenny :3

      A u mnie nowy post, zapraszam ^^

      Usuń
  7. Ooooo! Nie wiedziałam, że robią ekranizację do Kenshina! @_@ Dzięki za uświadomienie mnie! Czytałam mangę (nie całą niestety, bo musiałam przystopować z wydatkami na tomiki ;p), widziałam film anime i uwielbiam tego sympatycznego samuraja! Generalnie uwielbiam samurai... -__-` A Kenshin to coś więcej niż zwykła nawalanka. Trochę historii, trochę świstu mieczem, historie przyjaźni i oddania a także lekko zarysowany wątek miłosny. Będę czekać z niecierpliwością na premierę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to cieszy mnie, że to coś więcej niż nawalanka [ a przynajmniej mam nadzieję, że film też taki będzie^^]
      Ja to większości mang wydanych w Polsce nie czytałam, bo po angielsku mi się nie chce, a na tomiki w sklepie nie zawsze mam kasęxD Zawsze jakieś inne wydatki.

      Usuń
  8. Nie sikam ze szczęścia na wieść o pojawieniu się tego filmu,bo jakoś nie jara mnie tematyka samurajów i naparzania się na miecze. Ale wizualnie Takeru bardzo pasuje taka postać. Jednak bardziej wyczekuję na Tokyo Park z Miurą Harumą,mimo że to pewnie będzie bardzo spokojny i liryczny film.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie tak samo nie jara ta tematyka, chcę to obejrzeć jedynie dla Take- jako wierna fankaxD
      No mi właśnie on też się podoba w tej roli, może dlatego, że nie widziałam tego anime. Bo z tego co czytałam, wielu fanów Rurounina zarzuca, że w ogóle do pierwowzoru niepodobny [ oglądałam obrazki z anime, więc bym się z tym kłóciła, jak dla mnie podobny^^]
      Obejrzałam sobie zwiastun do tego Tokyo Park i jedyne co mi nie pasi, to obecność Nany Eikury, której po prostu nie znoszę. Ale może obejrzę kiedyś, jak wyjdą chociażby angielskie napisy.

      Usuń
  9. Samuraje? Miecze? xD Wooo... Chyba najbardziej za to kocham Japonię. Strasznie podobają mi się te miecze samurajskie i w ogóle, jeżeli chodzi o samurajów to ten temat mnie fascynuje ;p. Wiec teraz nie tylko ty, ale i ja będę oczekiwać tego filmu i mam nadzieję, że jak pojawią się polskie napisy, to dasz mi znać xD

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nowa notka, zapraszam serdecznie ;)

    [higashi-sakura.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny nowy nagłowek, nowa notka u mnie ;) http://kokoro-nippon.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń